Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

GYIK - Gyakran ismételt kérdések

Általános

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Lehet regisztrációval és anélkül is.

Miért előnyösebb, ha regisztrálok?

Több rendelés esetében előnyösebb, mert kevesebb adminisztrációval jár. A rendszer ebben az esetben automatikusan kitölti az adatait.

Hogy történik a megrendelések feldolgozása?

A megrendelésről a Megrendelőt egy automatikus e-mailben tájékoztatjuk. 

Hogyan tudok fizetni?

A csomag átvételekor készpénzben a futárnál, vagy előre elutalva bankszámlaszámunkra. (Számlaszám: Mindigvár Kft. 10918001-00000100-65810009)

Készpénzes vásárlás esetén, kérjük, a fizetendő összeget pontosan kiszámolni, és mindannyiunk biztonsága érdekében úgy odaadni a futárnak!

Honnan tudom, hogy beérkezett Önökhöz a pénz, amit átutaltam?

Megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapotba” került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel.

Tudok-e kártyával fizetni online?

Egyelőre még nem.

Hogy tudok plusz információkat jelezni, például hogy mikor tudom átvenni a csomagot?

Ezt a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban tudja feltüntetni.

Hogy történik a kiszállítás?

A kiszállító maszkban és kesztyűben érkezik, óvva az Ön és a saját biztonságát, leteszi az ajtaja elé a csomagot a számlával együtt. Ezt követően át tudja nézni, hogy mindent megtalál –e a csomagban, majd aláírja a számlát, és visszaadja azt a munkatársunknak.

Kérhetek ÁFA-s számlát?

Igen, minden esetben számlát állítunk ki, melyet e-mailben kap meg a rendelés feldolgozása alatt.

Tudok bankkártyával is fizetni a futárnál?

Nem, kizárólag készpénzben tudja megoldani a helyszínen a fizetést.

Hol kaphatok telefonos segítséget, ha elakadok a vásárlás folyamatában vagy bármilyen kérdésem lenne Önök felé?

+36209561121 telefonszámon állunk rendelkezésre.

Hol tudom kinyilvánítani a véleményemet Önök felé? Hol tudok privát üzenetet írni?

Véleményét a Mindigvár Non-Stop Élelmiszer Bolt facebook oldalán tudja megosztani velünk, privát üzenetet is itt tud küldeni, amelyet az alábbi linkre kattintva ér el:

https://www.facebook.com/MindigvarElelmiszerNonStop/

Személyesen átvételt is kérhetek? Ez esetben hol vehető át a megvásárolt terméket?

Amennyiben a személyes átvételt állítja be a webshop oldalán a kiszállításnál, úgy személyesen a Prohászka O. u. 67 szám alatt a kijelölt időpontban tudja átvenni a csomagját.

Vannak termékek, amikhez csak korlátozott számban juthatok hozzá?

Egyes termékekből korlátoztuk a megvásárolható mennyiséget, erről a webshop oldalán külön tájékoztatjuk.

Azzal, hogy Önöknél rendelek, és házhozszállítást kérek, valóban tudom támogatni a koronavírus elleni küzdelmet?

Minden házhoz szállítás díjából 100 forintot a koronavírus elleni védekezésre fordítunk. Minden héten közzétesszük, hogy milyen, elsősorban egészségügyi célra ajánljuk fel az összeget. Megrendelésével így Ön is támogatja a koronavírus elleni küzdelmet!

Számolnak fel csomagolási díjat?

Csomagolási díjat továbbra is átvállaljuk, így azért plusz költséget nem számolunk fel!

A kiszállított üveget hogy tudom visszaváltani?

Az üvegeket a Székesfehérvár, Prohászka O. u. 67 szám alatti Mindigvár Élelmiszer Non-Stopban tudja visszaváltani. Az üvegek ellenértékét a pénztárban kifizetik Önnek.

Székesfehérvár

Van –e vásárlási limit?

Igen van, minden esetben minimum vásárlási érték 5000Ft. Maximum nincs.

Van-e kiszállítási díj Székesfehérváron belül?

Kiszállítási díjak:

5000-10000Ft közötti rendelés esetén a kiszállítási díj: 599ft

10000Ft fölötti rendelés esetében ingyenes a kiszállítási díj.

(Helyszíni, személyes átvétel is ingyenes a raktárban (Prohászka O. u. 67), előre egyeztetett időpontban!)

Milyen gyorsan kapom meg, amit rendeltem, ha Székesfehérváron élek?

Ez esetben minden nap van kiszállítás. A nap folyamán 18 óráig megrendelt termékeket még aznap, a 18 óra után leadott rendelést másnap szállítjuk házhoz.

Hétvégén is van kiszállítás?

Szombaton és vasárnap, sőt ünnepnapon is van kiszállítás, amely ugyanúgy történik, mint a hét többi napján.

Vidék

Vidékre is szállítanak?

Hétfői kiszállítás: Seregélyes, Szabadegyháza, Sárosd, Sárkeresztúr, Aba, Soponya, Csősz, Tác, Perkáta, Káloz.

Keddi kiszállítás: Sárkeresztes, Moha, Söréd, Bodajk,Magyaralmás, Fehérvárcsurgó, Kincsesbánya, Iszkaszentgyörgy, Csákberény, Csókakő.

Szerdai kiszállítás: Pákozd, Gárdony, Agárd, Dinnyés, Sukoró, Nadap, Velence, Kápolnásnyék, Pázmánd.

Csütörtöki kiszállítás: Szabadbattyán, Emmaróza, Sárszentmihály, Sárpentele, Nádasdladány, Úrhida, Kőszárhegy, Sárkeszi, Jenő, Polgárdi.

Pénteki kiszállítás: Kisláng, Mátyásdomb, Enying, Balatonvilágos, Balatonaliga, Balatonakarattya, Balatonkenese, Balatonfőkajár, Lepsény, Füle.

Szombati kiszállítás: Zámoly, Gánt, Csákvár, Vértesboglár, Felcsút, Alcsútdoboz, Vértesacsa, Lovasberény, Pátka, Vereb.

A rendelést előző nap  éjfélig kell leadni és előreutalás esetén a számla összegének is eddig kell beérkeznie! Van lehetőség készpénzes vásárlásra is (ezesetben kérjük az fizetendő összeget pontosan kiszámolni)!

Van vásárlási limit?

Igen van. A vásárlási limit minden esetben 7500Ft.

Mennyibe kerül a kiszállítási díj?

Kiszállítási díjak:

5000-10000Ft közötti rendelés esetén a kiszállítási díj: 799ft

10000-15000Ft közötti rendelés esetén a kiszállítási díj: 699ft

15000-20000Ft közötti rendelés esetén a kiszállítási díj: 599ft

20000 fölötti rendelés esetében a kiszállítási díj ingyenes.

(Helyszíni, személyes átvétel is ingyenes a raktárban (Prohászka O. u. 67), előre egyeztetett időpontban!)

Meddig kell leadnom a rendelést?

A rendelést előző nap éjfélig kell leadni.

Ha az előre utalást választom, meddig kell elutalnom az összeget?

A számla összegének a szállítás megelőző nap éjfélig kell beérkeznie.